Wij zorgen dat er professionele foto’s worden gemaakt en schrijven een pakkende advertentietekst. Tevens houden wij de kalender bij en zorgen wij voor een hoge bezettingsgraad door prijsoptimalisatie.
U geeft aan wie de gewenste gasten zijn en wij screenen ze voor u. Door honderden boekingen weten wij waar we op moeten letten.
Ook staan wij altijd klaar voor vragen, zodat u zich bezig kunt houden met andere zaken..
Wij hebben al contact met de gasten vanaf het moment van boeking. Wij heten de gasten persoonlijk welkom, geven ze de sleutel en vertellen ze over de woning, huisregels en omgeving.
Gasten kunnen ons 24 uur per dag bereiken. Bijvoorbeeld voor wanneer zij de sleutel kwijt zijn, dat de wifi connectie is weg gevallen of als er geen warm water is. Wij lossen dit direct op.
Na iedere check out maken wij de woning weer schoon en vervangen het beddengoed. Eventuele post verzamelen wij voor u.
We verzorgen beddengoed en handdoeken voor uw gasten.
Wanneer er onderhoud of een reparatie moet plaatsvinden, hebben we een netwerk van professionele vakmensen stand-by staan.
We zorgen ervoor dat er altijd een welkomstmap voor gasten klaarligt. Benodigdheden voor badkamer, toilet en keuken vullen we aan wanneer nodig.
Voor ál onze diensten vragen we een commissie van 20% (excl. BTW) van de huuromzet. Dit betekent dat als u niets verdient, wij ook niets verdienen.