Hoe we werken

U neemt contact op

U stuurt ons een e-mail via welkom@bnbservice.nl of belt Marcel via het nummer 06 36 012 363. Wij maken direct een afspraak om telefonisch of persoonlijk alles rustig met u door te nemen.

Overleg

We bespreken met elkaar hoe lang u uw woning wilt gaan verhuren via Airbnb, Wimdu of Booking.com. Tijdens het gesprek bekijken wij of de diensten van BNBservice passend zijn bij uw wensen.

Kennismakingsgesprek

De eerste persoonlijke afspraak is bij u thuis. Tijdens dit gesprek vertellen wij meer over onze werkwijze. Wij kunnen u ook direct een indicatie geven van de te verwachten opbrengsten.

Wij gaan van start

Gaat u akkoord met de werkwijze, dan kunnen wij direct aan de slag met de advertentie en boekingen. Uiteraard ontvangt u alle voorwaarden in een overeenkomst.

Wacht rustig af

De komende tijd kunt u rustig achterover leunen, terwijl wij achter de schermen alles regelen. Zodra de eerste boekingen bevestigd zijn, stellen wij u op de hoogte. Uiteraard ontvangt u een link naar uw advertentie.

Het geld op uw rekening

Wij handelen de financiële zaken voor u af. U ontvangt van ons een betalingsoverzicht en de inkomsten rechtstreeks op uw rekening.

De airbnb manager die zorgt dat u aan uw woning verdient

Bent u regelmatig op vakantie of zakenreis, dan staat uw huis leeg. Maar wist u dat u juist dan geld kunt verdienen? Het verhuren van een eigen woning op websites, zoals Airbnb, wordt namelijk steeds populairder. Daar liggen dus ook kansen voor u. Echter, daar komt wel het nodige bij kijken. Als airbnb manager kunnen wij u volledig ontzorgen.

Wat kunnen wij voor u betekenen

Het verhuren van uw woning is aantrekkelijk, maar er zijn een aantal zaken die geregeld moeten worden. Als airbnb manager kunnen wij voor u deze taken op ons nemen:

  • Advertenties online zetten: wij zorgen dat er professionele foto’s worden gemaakt, inclusief een pakkende advertentietekst en plaatsen deze op Airbnb, Wimdu en/of Booking.com.
  • Hoge bezettingsgraad realiseren door dagelijks de maximale prijs per nacht te bepalen en de kalender up-to-date te houden.
  • Screening van gasten: u geeft aan wie de gewenste gasten zijn en wij screenen ze voor u.
  • Check-in en welkom heten: vanaf het eerste moment bij de boeking hebben wij contact met de gasten. Wij verwelkomen hen en vertellen ze over de woning, huisregels en omgeving. Ook leggen we een welkomstmap voor hen klaar.
  • Receptie service: de gasten kunnen 24/7 bij ons terecht met problemen.
  • Schoonmaak en onderhoud: wij zorgen voor de schoonmaak, schoon beddengoed en handdoeken en het aanvullen van benodigdheden. Moet er onderhoud of reparatie plaatsvinden, dan hebben we een netwerk van professionele vakmensen die standby staan.

Voor al onze diensten vragen we een commissie van 20% (excl. BTW) van de huuromzet. Verdient u niets, dan ontvangen wij ook niets.

Met ons als airbnb manager verdient u geld aan het verhuren van uw woning

Ons team bestaat uit ervaren, enthousiaste mensen, die weten waar ze op moeten letten. Wij maken het voor iedereen mogelijk om zijn of haar woning te verhuren en bezorgen de gasten een mooi verblijf in Amsterdam.

“Marcel and Felippe are wonderfull hosts. They are always available and willing to help with any issues. For example they helped me with directions for trips outside Amsterdam, and even order Uber for me. Overall a great experience, I’ll definitely come back in the future” – Kate, from USA.

Wilt u graag een kennismakingsafspraak inplannen over de mogelijkheden over het verhuren van uw woning? Neem dan contact met ons op. Stuur een e-mail naar welkom@bnbservice.nl of bel naar 06 36 012 363.